Sista tonåret börjar nu

2017



 
 
 
 
Igår var det min tur att fylla 19 år! Jag firade i lördags på baren och hade det jätte kul. På söndagen var det mest bara att ta det lungt och äta överloppstårta från kalaset som jag hade på lördagsdan. Tack för allas gratulationer och det blev en bra helg. Det känns ju inget speciellt alls förstås men skönt endå att få vara 19, att fylla 20 kommer kännas en aning mera overkligt haha. Idag är jag ledig, som alla andra måndagar, men Alexander och jag tänkte gå ut och äta innan jag åker iväg till dansskolan. Känns lungt och bra mellan mig och Zander nu, skönt att man är så bra vänner. Är såå avundsjuk på honom som ska iväg till Bali i några månader, menmen jag har också förhoppningsvis en lång resa framför mig till nästa år. :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?